LAY (EXO) - I Need You -- ŞARKI SÖZÜ (PIN/ÇIN/TR) (RENK KODLU)


Albüm: I Need You (single)
Şarkı: 01. I Need You (需要你)
Şarkının Adının Tercümesi: Sana İhtiyacım Var (Sana İhtiyacım Var) 


Pinyi (Renk Kodlu)


[LAY]I need you baby I really want you
Oh yeah Need you, need you girl
shàng yī shǒu gē   duì shàng jié pāi
xià yī shǒu gē   mì mì zài děng dài jiě kāi
hǎo xiàng nǐ yǒu yī diǎn shén mì
I   try   nǐ duì wǒ lái shuō tài shén mì
xiàng xiāng piàn mó fǎ nuǎn mèi děng dài
xiàng shuāng rén dú zài nǐ dǎ zhuǎn kōng bái
bié děng nǐ màn màn zài kào jìn   bù yīng gāi   ( qù kào jìn )
Baby   wǒ ài shēn sè dí huā bàn
dǎo yǐng nǐ nà mí rén dí cè liǎn   Oh   my
Baby   tài duō huà wǒ xū yào cāi   huà bié jiǎng dào yī bàn
Baby   yòng yīn lè dā qǐ wǔ tái   It ‘ s   cool   cool   cool
jiù shì jīn tiān dú zì kāi chē lái gào
nǐ   dào dǐ wǒ dí   girl   girl   girl
zhěng yè dí lù dēng quán dū zhǐ xiàng liǎo nǐ
Tell   me   you   you   you
yǒu liǎo wǒ yǐ hòu chéng wéi zuì xìng fú dí gōng zhǔ
I   need   you   girl   girl   girl
bù yào zài shì tàn wǒ dí xīn
I   need   you  zhǔn bèi yáo bǎi   bié fā dāi
zhè jiù shì ài   girl
wǒ zǎo zhī dào   zhè méi yǒu jiě yào
yī biān zài wēi xiào   yòu yī biān zài fán nǎo
cǎi liǎo chà chē tíng bù liǎo   suǒ xìng jì xù jiā sù dù
Hey   girl   bài tuō nǐ màn màn dí kào jìn
Hey   girl   wǒ zhī yǒu lái xiàng nǐ zhèng míng
wǒ zhēn dí yòng xīn   bié zài huái yí  
bié jiǎ zhuāng bù zài yì
Baby   wǒ ài shēn sè dí huā bàn
dǎo yǐng nǐ nà mí rén dí cè liǎn   Oh   my
Baby   tài duō huà nǐ xū yào cāi   huà bié jiǎng dào yī bàn
Baby   yòng yīn lè dā qǐ wǔ tái   It ‘ s   cool   cool   cool
jiù shì jīn tiān dú zì kāi chē lái gào nǐ  
dào dǐ wǒ dí   girl   girl   girl
zhěng yè dí lù dēng quán dū zhǐ xiàng liǎo nǐ
Tell   me   you   you   you
yǒu liǎo wǒ yǐ hòu chéng wéi zuì xìng fú dí gōng zhǔ
I   need   you   girl   girl   girl
bù yào zài shì tàn wǒ dí xīn  I   need   you 
zhǔn bèi yáo bǎi   bié fā dāi zhè jiù shì ài   girl
Baby   now  bǎ xīn fàng dū dǎ kāi  
 mì mì dū gōng kāi   jiù dí shāng kǒu yě yào
jiù gěi wǒ lái yǎn mái
bié pà shòu shāng hài   bù huì yǒu yì wài
jiè gěi wǒ nǐ dí zuǒ shǒu yōng yǒu bǐ cǐ dí shì jiè
Feel   right  tiào guò cǎi pái   xiǎng dí yuè duō  
cuò guò yuè duō   tài shī bài
zhī yào nǐ yǎn jiǎo sù shuō nǐ duō kuài lè
shī qù suǒ yǒu   shī qù yī qiē dū zhí dé
I   need   you   girl   girl   girl
hóng sè dì tǎn pū píng yǐ hòu zǒu xiàng nǐ
Tell   me   you   you   you
jiù shì ràng nǐ chéng wéi wǒ zuì měi lì dí gōng zhǔ
I   need   you   girl   girl   girl
wǒ dà shēng gào bái   duì zhuó nǐ shuō   I   love   you
péi bàn nǐ   bù lí kāi   zhè yàng shì ài   girl
wǒ bù huì yù cè wèi zhī dí wèi lái
dàn wǒ hěn míng bái zhuǎn shēn jiù yí hàn
bù zhī dào jìn tóu yǒu méi yǒu dá àn   yeah
wǒ bù huì yù cè wèi zhī dí wèi lái
zài wǒ hěn míng bái zhuǎn shēn jiù yí hàn
bù zhī dào jìn tóu yǒu méi yǒu dá àn   yeah
gěi wǒ nǐ dí ài



Çince Ver.


I need you baby
I really want you
Oh yeah
Need you, need you girl
上一首歌 对上节拍
下一首歌 秘密在等待解开
好像你有一点神秘
I try 你对我来说太神秘
像相片魔法暖昧等待
像双人独在你打转空白
别等你慢慢在靠近 不应该 (去靠近)
Baby 我爱深色的花瓣
倒影你那迷人的侧脸 Oh my
Baby 太多话我需要猜 话别讲到一半
Baby 用音乐搭起舞台 It‘s cool cool cool
就是今天独自开车来告你 到底我的 girl girl girl
整夜的路灯全都指向了你
Tell me you you you
有了我以后成为最幸福的公主
I need you girl girl girl
不要再试探我的心
I need you
准备摇摆 别发呆
这就是爱 girl
我早知道 这没有解药
一边在微笑 又一边在烦恼
踩了刹车停不了 索性继续加速度
Hey girl 拜托你慢慢的靠近
Hey girl 我只有来向你证明
我真的用心 别再怀疑 别假装不在意
Baby 我爱深色的花瓣
倒影你那迷人的侧脸 Oh my
Baby 太多话你需要猜 话别讲到一半
Baby 用音乐搭起舞台 It‘s cool cool cool
就是今天独自开车来告你 到底我的 girl girl girl
整夜的路灯全都指向了你
Tell me you you you
有了我以后成为最幸福的公主
I need you girl girl girl
不要再试探我的心
I need you
准备摇摆 别发呆
这就是爱 girl
Baby now
把心放都打开 秘密都公开 旧的伤口也要
就给我来掩埋
别怕受伤害 不会有意外
借给我你的左手拥有彼此的世界
Feel right
跳过彩排 想的越多 错过越多 太失败
只要你眼角诉说你多快乐
失去所有 失去一切都值得
I need you girl girl girl
红色地毯铺平以后走向你
Tell me you you you
就是让你成为我最美丽的公主
I need you girl girl girl
我大声告白 对着你说 I love you
陪伴你 不离开 这样是爱 girl
我不会预测未知的未来
但我很明白转身就遗憾
不知道尽头有没有答案 yeah
我不会预测未知的未来
在我很明白转身就遗憾
不知道尽头有没有答案 yeah
给我你的爱


Türkçe Çevirisi


[LAY]sana ihtiyacım var bebeğim seni gerçekten istiyorum
Oh yeah ihtiyacım var ihtiyacım var sana güzelim
Bir önceki şarkı, ritmi yukarıda tut 
bir sonraki şarkı, sırların açılmayı bekliyorlar
biraz gizemli gibi görünüyorsun
deniyorum, sen benim için çok gizemlisin
fotoğraf hilesi gibi seni bekliyorum
hani iki insanın tek başlarına boşluğu dolduruvermeleri gibi
yavaşça bana yaklaşmanı beklemeyeceğim,
yapmamalıyım  ( yakınıma gel )
bebeğim ben koyu renk çiçek yapraklarını seviyorum
senin o tatlı yan profilini yansıtan, oh tanrım…
bebeğim tahmin etmem gereken çok fazla şey var,
cümleni tamamlayabilmeliyim
bebeğim sahneyi müzikle inşa et  bu havalı havalı havalı
bugün sana geleceğim, şunu söyleyebilmek için
sen benim güzelim güzelim güzelimsin
tüm sokak ışıkları sana doğru dönmüş
söyle bana sen sen sen
eğer bana sahipsen dünyadaki en mutlu prenses olacaksın
sana ihtiyacım var güzelim güzelim güzelim
daha fazla kalbimi sorgulamaya çalışma
sana ihtiyacım var, salınmaya hazır ol
uzaklara dalıp gitme  bu aşk güzelim
çoktan biliyorum ki bunun bir panzehiri yok
bir yandan somurturken bir yandan gülümseyerek
frene basmış olsam bile duramıyorum
Hey güzelim lütfen biraz daha yakına gel
Hey güzelim ben sadece sana ispat edebilirim
ben gerçekten de sana adanmışım,
daha fazla benden şüphe etme,
daha fazla umurunda değilmiş gibi davranma
bebeğim ben koyu renk çiçek yapraklarını seviyorum
senin o tatlı yan profilini yansıtan, oh tanrım…
bebeğim tahmin etmem gereken çok fazla şey var,
cümleni tamamlayabilmeliyim
bebeğim sahneyi müzikle inşa et  bu havalı havalı havalı
bugün sana geleceğim, şunu söyleyebilmek için
sen benim güzelim güzelim güzelimsin
tüm sokak ışıkları sana doğru dönmüş
söyle bana sen sen sen
eğer bana sahipsen dünyadaki en mutlu prenses olacaksın
sana ihtiyacım var güzelim güzelim güzelim
daha fazla kalbimi sorgulamaya çalışma
sana ihtiyacım var, salınmaya hazır ol
uzaklara dalıp gitme  bu aşk güzelim
bebeğim şimdi… oh…
kalbini aç, sırlarını ; hatta eski yaralarını bile
onların hepsini senin için iyileştireceğim
acı çekmekten korkma hiçbir sorun olmayacak
bana sol elini uzat, ve birbirimizin dünyasına sahip olalım 
iyi hisset  provayı boşver. Bekledikçe daha çok şey
kaçıracaksın çok yazık olacak
gözlerinin köşesi,nden mutluluğu görebiliyorum
herşeyi kaybetmek, her şeyi bırakmak buna değer
sana ihtiyacım var güzelim güzelim güzelim
kırmızı halı serildiğinde sana doğru ilerleyeceğim
söyle bana, sen sen sen
sadece benim güzel prensesim ol istiyorum
sana ihtiyacım var güzelim güzelim güzelim
sana yüksek sesle hislerimi itiraf edeceğim,
diyeceğim ki; seni seviyorum
seninle kalacağım asla terk etmeyeceğim bu aşk güzelim
ama biliyorum ki eğer seni terk edersem
bundan pişman olacağım
yolun sonunda cevaplar var mı bilmiyorum, yeah
bilinmeyen geleceği tahmin edemiyorum
ama biliyorum ki eğer seni terk edersem
bundan pişman olacağım
yolun sonunda cevaplar var mı bilmiyorum, yeah
bana aşkını ver

Yorumlar