EXO - Sweet Lies (ÇINCE)-- ŞARKI SÖZÜ (PIN/ÇIN/TR) (RENK KODLU)


Albüm: Power of Music (The War Repackage) (Çince Ver.)
Şarkı: 02.Sweet Lies
Şarkının Adının Tercümesi: Tatlı Yalanlar


Pinyi (Renk Kodlu)


[D.O]whoa oh [BH] Oh zhēnshí ràng wǒ cāi bù tòu
Oh tā bǐ huǎngyán hái yào gèng tòng
[BH&D.O] Oh shéi dōu hàipà wèijù shòu shānghài
[BH] cái huì zài zhēnshí de miànqián zhuǎn tóu
[CH] wǒ pà nǐ méiyǒu zìxìn qù chéngshòu ([D.O]So bitter)
wǒ xuǎnzé bu tīng bù gǎnshòu ([D.O] wǒ bùxiǎng guǎn tài duō)
míngmíng zhīdào háo wú jiéguǒ hái shēwàng zài yǒngyǒu wǒ
[XM]I tell her [KAI]Sweet lies sweet lies sweet lies
[BH] ràng wǒ lái wèi nǐ zuì tiánmì de huǎngyán baby
[XM]I tell her [KAI]Sweet lies sweet lies
[BH] ràng nǐ chénnì zài zuì kōngdòng de mǎnzú lǐ oh
[D.O]No no no no no baby don't say u want no liar
No no no no no baby don't say u want no bad guy
wǒ zhīdào zhēnshí dehuà nǐ bù tīng ([CH]no no)
yǐwéi wǔ zhù ěrduǒ jiù ānjìng ([CH]oh baby no)
[SU] wǒ yě bùxiǎng qù shānghài nǐ ([KAI]So bitter)
háo wú bànfǎ jǔqíbùdìng ([KAI] gāi rúhé qù pèihé)
[SU&KAI] suǒyǐ wǒ xuǎnzé zài yīcì
[KAI] méiyǒu bànfǎ zài yīcì
[BH]So I tell her [CH]Sweet lies sweet lies sweet lies
[D.O] ràng wǒ lái wèi nǐ zuì tiánmì de huǎngyán baby
[BH]I tell her [CH]Sweet lies sweet lies
[D.O] ràng nǐ chénnì zài zuì kōngdòng de mǎnzú lǐ Oh girl
[CY] xīn gēn xīn de gōutōng bǐ nǐ xiǎngxiàng de hái nán
rónghuà nǐ xūyào zuì tiánmì de huǎngyán
Like a hot cocoa in the winter
jiù xiàng zài xuányá wúqíng bǎ nǐ tuī xià bìngqiě jìxù
Had to tell you that I lie to you
But you know I’m a pretender
zǎo shuōguò wǒ shì nà nǐ wúfǎ yùcè de wūyún
wǒ de xíngzōng zhuōmō bùdìng
jiùsuàn nǐ huà zuòchéng wéi yīdào fēng
yǒngyuǎn dōu chuī bù dòng wǒ bié jiǎzhuāng tīng bù dǒng
Let me tell you [CY&XM]what’s on my mind
[CY]Sorry I can't [CY&XM]be that guy
[XM&CY] bùyào sī cáng tài duō qídài miàn duì xiànshí
[SH] wǒ bù shuōhuǎng huà dàn zhǐshì huì hàipà
nǐ wǒ shòudào shānghài hùxiāng qiānguà táobì xiànshí
[SH&XM] nǐ bùgù yīqiè qù yǒngbào huǎngyán
[SH] nà wǒ yě zhǐhǎo gěi nǐ xìngfú de chéngquán
yòng shìshàng zuì kōngdòng tiánmì de huǎngyán I tell you
[BH]Sweet lies sweet lies
[CH] ràng wǒ lái wèi nǐ zuì tiánmì de huǎngyán baby
[SU]I tell her [BH]Sweet lies sweet lies
[CH] ràng nǐ chénnì zài zuì kōngdòng de mǎnzú lǐ
[KAI]I tell her [SH]Sweet lies sweet lies sweet lies
([D.O]Whoa sweet lies oh~)
[KAI]I tell her [SH]Sweet lies sweet lies sweet lies
([D.O] sweet lies girl no no)


Çince Ver.


Oh 真实让我猜不透
Oh 它比谎言还要更痛
Oh 谁都害怕畏惧受伤害
才会在真实的面前转头
我怕你沒有自信去承受
So bitter
我选择不听不感受
我不想管太多
明明知道毫无结果
还奢望再拥有我
I tell her
Sweet lies sweet lies sweet lies
让我来喂你最甜蜜的谎言 baby
I tell her
Sweet lies sweet lies
让你沉溺在最空洞的满足里 oh
No no no no no baby
Don’t say u want no liar
No no no no no baby
Don’t say u want no bad guy
我知道真实的话你不听
以为捂住耳朵就安静
我也不想去伤害你
So bitter
毫无办法举棋不定
该如何去配合
所以我选择再一次
没有办法再一次
So I tell her
Sweet lies sweet lies sweet lies
让我来喂你最甜蜜的谎言 baby
I tell her
Sweet lies sweet lies
让你沉溺在最空洞的满足里 Oh girl
心跟心的沟通比你想像的还难
融化你需要最甜蜜的谎言
Like a hot cocoa in the winter
就像在悬崖无情把你推下并且继续
Had to tell you that I lie to you
But you know I’m a pretender
早说过我是那你无法预测的乌云
我的行踪捉摸不定
就算你化作成为一道风
永远都吹不动我 别假装听不懂
Let me tell you what’s on my mind
Sorry I can’t be that guy
不要私藏太多期待
面对现实
我不说谎话 但只是会害怕
你我受到伤害 互相牵挂
逃避现实
你不顾一切去拥抱谎言
那我也只好给你幸福的成全
用世上最空洞甜蜜的谎言
I tell you
Sweet lies sweet lies
让我来喂你最甜蜜的谎言 baby
I tell her
Sweet lies sweet lies
让你沉溺在最空洞的满足里
I tell her
Sweet lies sweet lies sweet lies
I tell her
Sweet lies sweet lies sweet lies


Türkçe Çevirisi


[D.O]whoa oh [BH]Oh gerçeği tahmin edemiyorum
Oh bu yalanlardan daha çok canımı yakıyor
[BH&D.O]Oh hepimiz yara almaktan çekiniyoruz
[BH]bu yüzden gerçeklerden yüz çeviriyoruz
[CH]bununla baş edecek öz güvenin yok diye korkuyorum ([D.O]çok acı) 
Hiçbir şey duymamayı ve hissetmemeyi seçtim  
([D.O]çok fazla umursamak istemiyorum)
Hiçbir sonucu olmayacağını çok iyi biliyorsun
yine de yeniden bana sahip olabilmeyi diledin
[XM]ona söylüyorum [KAI]tatlı yalanlar tatlı yalanlar tatlı yalanlar
[BH]izin ver sana en tatlı yalanları yedireyim bebeğim
[XM] ona söylüyorum [KAI] tatlı yalanlar tatlı yalanlar
[BH]en boş tatmin hissini yaşamana izin vereyim
[D.O]hayır hayır hayır hayır hayır bebeğim
bir yalancı istemediğini söyleme
hayır hayır hayır hayır hayır bebeğim
kötü bir adam istemediğini söyleme
gerçeği dinlemeyeceğini biliyorum ([CH]hayır hayır)
Kulaklarını kapatırsan sessizmiş gibi olacak  ([CH]oh bebeğim hayır)
[SU]ben seni incitmeyi de istemiyorum ([KAI]çok acı)
Tereddüt edip çekimser olmaktan başka şansım yok
([KAI]nasıl başa çıkacağım) [SU&KAI]bu yüzden yeniden seçiyorum
[KAI]bunu seçmekten başka çarem yok
[BH]bu yüzden ona söylüyorum
[CH] tatlı yalanlar tatlı yalanlar tatlı yalanlar
[D.O] izin ver sana en tatlı yalanları yedireyim bebeğim
[BH] ona söylüyorum [CH] tatlı yalanlar tatlı yalanlar
[D.O] en boş tatmin hissini yaşamana izin vereyim oh güzelim
[CY]kalplerimiz arasında bir bağ oluşturmak sandığından daha zor
Seni eritmek en tatlı yalanları gerektiriyor
Tıpkı kış mevsiminde bir fincan sıcak çikolataymışsın gibi
Sanki seni acımasızca bir uçurumdan itmişim
ve sen hala devam ediyorsun gibi
Sana söylemeliyim,sana yalan söyledim,
Ama biliyorsun ben bir taklitçiyim
Sana bundan çok önce tahmin edilemez
karanlık bir fırtına olduğumu söylemiştim
benim yerim yurdum belirsiz bir rüzgara dönüşüversen bile
beni etkilemeyi başaramayacaksın, anlamıyormuş gibi davranma
İzin ver söyleyeyim sana [CY&XM]aklımda neler olduğunu
[CY]özür dilerim ben [CY&XM]o adam olamam
[XM&CY]çok fazla şey bekleme gerçeklerle yüzleş
[SH]hiç yalan söylemeyeceğim ama bu seni korkutacak,
İkimizde acı çektikj ve bişrbirimize değer veriyoruz gerçeklikten kaç
[SH&XM]her şeye rağmen sen yalanları kucaklıyorsun
[SH]o zaman sana mutluluk vermekten başka şansım kalmıyor
Sözcükleri kullanarak en boş tatlı yalanlarla sana söylüyorum
[BH]tatlı yalanlar tatlı yalanlar
[CH] izin ver sana en tatlı yalanları yedireyim bebeğim
[SU]I tell her [BH]Sweet lies sweet lies
[CH] en boş tatmin hissini yaşamana izin vereyim
[KAI] ona söylüyorum [SH] tatlı yalanlar tatlı yalanlar tatlı yalanlar
([D.O]Whoa tatlı yalanlar oh~)
[KAI] ona söylüyorum [SH] tatlı yalanlar tatlı yalanlar tatlı yalanlar
([D.O] tatlı yalanlar güzelim hayır hayır)

Yorumlar