Red Velvet - Zoo -- şarkı sözü (Rom/Han/TR) (renk kodlu)


Albüm: Red Summer
Şarkı: 03.Zoo
  Şarkının Adının Tercümesi: Hayvanat Bahçesi


Romanization (Renk Kodlu)


[WEN]Ooh hoo Ooh hoo
[SG]nuneul tteotneunde ontong isanghae
daeche museun iliya

[YR]haneuleul nalda tuk tteoleojyeotna
[JOY]natseon sorido pureun millimdo
daeche yeogin eodiya

[WEN]kkumin deuthan jeonggeule
du bal ditgo seo isseo
[JOY]sangsanghaetdeon sarange ppajin geu sungan
[IR]gijeokcheoreom ttan sesange nal deryeowa
[WEN]sinbihagodo areumdawo nun ttel suga eobseo
[SG]i modeun geol modeun geol
[RV]Love is lookin’ like a zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo
machi hwansangjeokin Zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo, zoo, zoo, zoo
[SG]Ah [RV]Uh come on, uh come on, let’s do it
[IR]singihae Uh modeun ge Oh
nunape pyeolchyeojil ttaen

[YR]hogisime sini naseo
gwiyeobge chumchugon hae
[WEN]hwadeuljjak nolla namue olla
sumgido haji mollae mollae
[SG]eoneusae heumppeok igose ppajyeo
simjangi Bum bum bitty bum bum
[JOY]soneul ppeodeumyeon on sesangi nae geot gata
[IR]baleul damgeumyeon muli olla cha mami olla cha
[SG]sumeul naeswimyeon pul hyanggiga seumyeowa
[WEN]geurim gateun jeonggeule aicheoreom haengbokhae
[YR]sangsanghaetdeon sarange ppajin geu sungan
[WEN]gijeokcheoreom ttan sesange nal deryeowa
[SG]sinbihagodo areumdawo nun ttel suga eobseo
[JOY]i modeun geol modeun geol
[RV]Love is lookin’ like a zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo
machi hwansangjeokin Zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo, zoo, zoo, zoo
[IR]cheoeum mannan natseon sesange
sigan ganeun juldo moreun chae
nan jeomjeom gipsuki ppajyeodeuleo
Baby, baby, baby deo gunggeumhaejyeo

[YR]I want it, you know it ige da mwonji
I feel it, you got it seolleneun bimil
A bam bada boom bam bada boom, hey
hok kkumiramyeon kkaeji anhgil barae
[RV]I want you baby, baby
Ooh-la-la, ooh-la-la-la-la-la
eoseo Baby, baby
Ooh-la-la, ooh-la-la-la-la-la

[WEN]ne modeun geol
[SG]tajan gatdeon ne soneul jabeun
geu sungan ([JOY]geu sungan)
yeonghwacheoreom nal ango supeul
[SG&WEN] nalaga
[JOY]sinbihagodo areumdawo nun ttel suga eobseo
[WEN]i modeun geol modeun geol [JOY]modeun geol
[RV]Love is lookin’ like a zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo
 ([SG]Ah~)
machi hwansangjeokin Zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo, zoo, zoo, zoo
([WEN]Ooh~)


Hangul


Ooh hooOoh hoo
눈을 떴는데 온통 이상해
대체 무슨 일이야
하늘을 날다 툭 떨어졌나
낯선 소리도 푸른 밀림도
대체 여긴 어디야
꿈인 듯한 정글에
두 발 딛고 서 있어
상상했던 사랑에 빠진 그 순간
기적처럼 딴 세상에 날 데려와
신비하고도 아름다워 눈 뗄 수가 없어
이 모든 걸 모든 걸
Love is lookin’ like a zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo
마치 환상적인 Zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo, zoo, zoo, zoo
AhUh come on, uh come on, let’s do it
신기해 Uh 모든 게 Oh
눈앞에 펼쳐질 땐
호기심에 신이 나서
귀엽게 춤추곤 해
화들짝 놀라 나무에 올라
숨기도 하지 몰래 몰래
어느새 흠뻑 이곳에 빠져
심장이 Bum bum bitty bum bum
손을 뻗으면 온 세상이 내 것 같아
발을 담그면 물이 올라 차 맘이 올라 차
숨을 내쉬면 풀 향기가 스며와
그림 같은 정글에 아이처럼 행복해
상상했던 사랑에 빠진 그 순간
기적처럼 딴 세상에 날 데려와
신비하고도 아름다워 눈 뗄 수가 없어
이 모든 걸 모든 걸
Love is lookin’ like a zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo
마치 환상적인 Zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo, zoo, zoo, zoo
처음 만난 낯선 세상에
시간 가는 줄도 모른 채
난 점점 깊숙이 빠져들어
Baby, baby, baby 더 궁금해져
I want it, you know it 이게 다 뭔지
I feel it, you got it 설레는 비밀
A bam bada boom bam bada boom, hey
혹 꿈이라면 깨지 않길 바래
I want you baby, baby
Ooh-la-la, ooh-la-la-la-la-la
어서 Baby, baby
Ooh-la-la, ooh-la-la-la-la-la
네 모든 걸
타잔 같던 네 손을 잡은 그 순간
(그 순간)
영화처럼
날 안고 숲을
 날아가
신비하고도 아름다워 눈 뗄 수가 없어
이 모든 걸 모든 걸 모든 걸
Love is lookin’ like a zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo (Ah~)
마치 환상적인 Zoo
Yeah it’s lookin’ like a zoo, zoo, zoo, zoo(Ooh~)


Türkçe Tercümesi


[WEN]Ooh hoo Ooh hoo
[SG]gözlerimi açtım ve her şey çok garip
Neler oluyor?
[YR]gökyüzünde uçarken düşümü verdim?
[JOY]garip sesler ve yeşil bir orman
Bu yer neresi?
[WEN]ben rüya gibi bir ormanın içinde duruyorum
[JOY]hayal ettiğim bir aşka kapıldığım anda
[IR]beni mucize gibi bir başka dünyaya götürüverdi
[WEN]bu gizemli ve güzel, gözlerimi ondan ayıramıyorum
[SG]bütün bunlar, bütün bunlar
[RV]aşk bir hayvanat bahçesine benziyor
Yeah bir hayvanat bahçesi gibi görünüyor
fantastik bir hayvanat bahçesi gibi
Yeah bir hayvanat bahçesi gibi görünüyor,
hayvanat bahçesi hayvanat bahçesi hayvanat bahçesi
[SG]Ah [RV]Uh hadi gel, uh hadi gel, hadi bunu yapalım
[IR]bu inanılmaz Uh her bir şey Oh
gözlerimin önünde kendini göstermeye başlarken

[YR]meraktan heyecanlanıveriyorum
Benim sevimli şekilde dans etmekte olduğum
[WEN]birden ürküyorum ve bir ağaca tırmanıyorum
Ve saklanıyorum, gizlice gizlice
[SG]farkına bile varmadan tamamen bu yere
hayran oluyorum kalbim atıyor Bum bum bum da bum bum
[JOY]uzandığım zaman tüm dünya benim olacak diye düşünüyorum
[IR]ayağımı değdirdiğimde su yükseliyor ve kalbimde hızlanıyor
[SG]nefes aldığımda çimen kokusu dağılıveriyor
[WEN]ben hayalindeki ormanda dolanan bir çocuk gibi mutluyum
[YR] hayal ettiğim bir aşka kapıldığım anda
[WEN] beni mucize gibi bir başka dünyaya götürüverdi
[SG] bu gizemli ve güzel, gözlerimi ondan ayıramıyorum
[JOY] bütün bunlar, bütün bunlar
[RV] aşk bir hayvanat bahçesine benziyor
Yeah bir hayvanat bahçesi gibi görünüyor
fantastik bir hayvanat bahçesi gibi
Yeah bir hayvanat bahçesi gibi görünüyor,
hayvanat bahçesi hayvanat bahçesi hayvanat bahçesi
[IR]ilk kez tanışdığım yuabancı bir dünyada
Zamanın geçtiğinin farkına bile varmadan
Ona gittikçe daha da çok bağlanıyorum derinden
Bebeğim bebeğim bebeğim daha da meraklanıyorum
[YR]bunu istiyorum biliyorsun, tüm bunlar da ne?
Bunu hissediyorum biliyorsun kalbini çarptırıveren bir sır
Bir bam ba da bum bam ba da bum hey
Eğer bu bir düşse umarım hiç uyanmayız
[RV]seni istiyorum bebeğim
Ooh-la-la, ooh-la-la-la-la-la
çabuk ol bebeğim
Ooh-la-la, ooh-la-la-la-la-la

[WEN]senin her şeyini
[SG]tarzan gibi elini tuttuğum o an  ([JOY]o an)
tıpkı bir film gibi senin [SG&WEN] uçtuğun
Beni tutarak ormanın içerisinde
[JOY]bu gizemli ve güzel, gözlerimi ondan alamıyorum
[WEN] bütün bunlar, bütün bunlar [JOY] bütün bunlar
[RV] aşk bir hayvanat bahçesine benziyor
Yeah bir hayvanat bahçesi gibi görünüyor
([SG]Ah~)
fantastik bir hayvanat bahçesi gibi
Yeah bir hayvanat bahçesi gibi görünüyor,
hayvanat bahçesi hayvanat bahçesi hayvanat bahçesi ([WEN]Ooh~)

Yorumlar