EXO - What U Do? (ÇINCE)-- ŞARKI SÖZÜ (PIN/ÇIN/TR) (RENK KODLU)


Albüm: The War (Çince Ver.)
Şarkı: 03.What U Do?(可爱·可恶)
Şarkının Adının Tercümesi: Ne Yapıyorsun? (Sevimli ve Korkunç)


Pinyi (Renk Kodlu)


[CH]Yeah I want it Yeah I need it
n
ǐ dì měilì ràng shuǐxiān yě táitóu wàng
[BH]shì zh
ǒng magic wúfǎ kàngjù
huàchéng xiàngrìkuí de w
ǒ zǒuxiàng tàiyáng
[SU]n
ǐ shuō àiqíng shàn biàn shǎguā cái tóurù
w
ǒ xīnlǐ kǔ wúshēng de kū
[D.O]Oh wǒ de xīnxiàng shì yǔzhòu de zhīzhù
nàyàng jiāngù Say yeah
[EXO]What U do?
[KAI]wǒ ài quánbù ([EXO]Ooh) gěi wǒ quánbù ([EXO]Ooh)
[EXO]What U do?
[XM]bùgu
ǎn kě’ài ([EXO]Ooh)  háishì kěwù ([EXO]Ooh)
[CH]w
ǒ hěn huài nǐ yuè shuō wǒ yuè xiǎng ài
[EXO]What U do?
[D.O]duōme kě’ài ([EXO]Ooh)  duōme kěwù ([EXO]Ooh)
[CY]méiy
ǒu rén néng kěyǐ kànjiàn
w
ǒ yòu jiān’áo yòu xiǎngshòu de kuàilè
[D.O]kàn shíjiān yīmiàn z
ǒuzhe
w
ǒ de xīnlǐ láihuí duózhe
Baby we can go higher

[XM]yùjiàn zài duō y
ǎnshén bù guāi de nǚhái
gu
ǎn tā duō kù No one but you
[BH]xiǎng zài yuèqiú shàng duì quán shìjiè dà hǎn
w
ǒ ài nǐ You Say yeah yeah yeah yeah yeah
[EXO]What U do?
[CY] w
ǒ ài quánbù ([EXO]Ooh) gěi wǒ quánbù ([EXO]Ooh)
[EXO]What U do?
[XM] bùgu
ǎn kě’ài ([EXO]Ooh)  háishì kěwù ([EXO]Ooh)
[KAI]w
ǒ hěn huài nǐ yuè shuō wǒ yuè xiǎng ài
([CH]Let’s stay up all night)
[EXO]What U do?
[KAI] duōme kě’ài ([EXO]Ooh)  duōme kěwù ([EXO]Ooh)
[D.O]n
ǐ zài zuǒ pàn yòu gù xiǎng ràng wǒ jídù
Baby you’re so beautiful

[CH]n
ǐ shénmì de yǎnjiǎo fā shāo piāo lái de wèidào
w
ǒ de shìjiè yǐ diāndǎo
[EXO]What U do?
[BH]wǒ ài quánbù ([EXO]Ooh)  nǐ de quánbù nǐ quánbù nǐ quánbù
[EXO]What U do?
[KAI] bùgu
ǎn kě’ài ([EXO]Ooh)  háishì kěwù ([EXO]Ooh)
[SU] w
ǒ hěn huài nǐ yuè shuō wǒ yuè xiǎng ài
([BH]Let’s stay up all night)
[EXO]What U do?
[XM] duōme kě’ài ([EXO]Ooh)  duōme kěwù ([EXO]Ooh)
[CY]ràng w
ǒ lái
[BH]Love you right Let’s stay up all night
[D.O]n
ǐ quánbù wǒ dū ài


Çince Ver.


Yeah I want it
Yeah I need it
你的美丽让水仙也抬头望
是种magic 无法抗拒
化成向日葵的我走向太阳
你说爱情善变 傻瓜才投入
我心里苦 无声地哭
Oh 我的心像是宇宙的支柱
那样坚固 Say yeah
What U do
我爱全部 给我全部
What U do
不管可爱 还是可恶
我很坏
你越说 我越想爱
What U do
多么可爱 多么可恶
没有人能可以看见
我又煎熬又享受的快乐
看时间一面走着
我的心里来回踱着
Baby we can go higher
遇见再多眼神不乖的女孩
管她多酷 No one but you
想在月球上对全世界大喊
我爱你 You
Say yeah
What U do
我爱全部 给我全部
What U do
不管可爱 还是可恶
我很坏
你越说 我越想爱 (Let’s stay up all night)
What U do
多么可爱 多么可恶 (多可恶)
你在左盼右顾 想让我嫉妒
Baby you’re so beautiful
你神秘的眼角 发梢飘来的味道
我的世界已颠倒
What U do
我爱全部
你的全部 你全部 你全部
What U do
不管可爱 还是可恶
我很坏
你越说 我越想爱 (Let’s stay up all night)
What U do
多么可爱 多么可恶
让我来
Love you right
Let’s stay up all night
你全部 我都爱


Türkçe Çevirisi


[CH]Yeah bunu istiyorum Yeah buna ihtiyacım var
Güzelliğin nergislerin bile başlarını
kaldırıp sana bakmalarına neden oluyor
[BH]bu karşı koyamayacağın türde bir büyü
bir ay çiçeğine dönüşüp güneşe doğru yürüyorum
[SU]aşkın kolay değiştiğini söylüyorsun
sadece aptalların her şeylerini gözden çıkarabildiklerini
kalbim çok buruk sessizce ağlıyor
[D.O]oh kalbim tüm dünyanın altındaki sütun gibi
tıpkı onun kadar kuvvetli yeah de
[EXO]ne yapıyorsun?
[KAI]hepsini seviyorum ([EXO]Ooh) hepsini bana ver ([EXO]Ooh)
[EXO] ne yapıyorsun?
[XM]sevimli ya da ([EXO]Ooh)  korkunç olsa da ([EXO]Ooh)
[CH]ben gerçekten kötüyüm, sen bunu daha çok söyledikçe
seni daha da çok sevmeye başlıyorum
[EXO] ne yapıyorsun?
[D.O]çok sevimli ([EXO]Ooh)  çok korkunç ([EXO]Ooh)
[CY]kimse göremez benim acı çekişimi
ve dahi tadını çıkaracağım mutluluğu
[D.O]zamanın ilerleyişini izlerken
kalbim bir ileri bir geri dönüp duruyor
bebeğim biz daha yükseğe çıkabiliriz
[XM]kaç tane kötü kızla karşılaşırsam karşılaşayım
onun ne kadar havalı olduğu umurumda bile olmaz,
senden başka hiç kimseyi umursamam
[BH]ayın üzerinden tüm dünyaya haykırmak ister misin
seni seviyorum  yeah de yeah yeah yeah yeah
[EXO] ne yapıyorsun?
[CY] hepsini seviyorum ([EXO]Ooh) hepsini bana ver ([EXO]Ooh))
[EXO] ne yapıyorsun?
[XM] sevimli ya da ([EXO]Ooh)  korkunç olsa da ([EXO]Ooh)
[KAI] ben gerçekten kötüyüm, sen bunu daha çok söyledikçe
seni daha da çok sevmeye başlıyorum
([CH]hadi tüm gece uyumayalım)
[EXO] ne yapıyorsun?
[KAI] çok sevimli ([EXO]Ooh)  çok korkunç ([EXO]Ooh)
[D.O]orada burada dolaşıp beni kıskandırmaya çalışıyorsun
bebeğim sen çok güzelsin

[CH]gizemli bakışların ve saçlarının kokusu
dünyam tamamen tersine dönmüş durumda
[EXO] ne yapıyorsun?
[BH] hepsini seviyorum ([EXO]Ooh)  senin her şeyini
senin her şeyini senin her şeyini
[EXO] ne yapıyorsun?
[KAI] sevimli ya da ([EXO]Ooh)  korkunç olsa da ([EXO]Ooh)
[SU] ben gerçekten kötüyüm, sen bunu daha çok söyledikçe
seni daha da çok sevmeye başlıyorum
([BH] hadi tüm gece uyumayalım)
[EXO] ne yapıyorsun?
[XM] çok sevimli ([EXO]Ooh)  çok korkunç ([EXO]Ooh)
[CY] İzin ver bana
[BH] seni seviyorum evet bebeğim hadi tüm gece uyumayalım
[D.O] senin her şeyini seviyorum

Yorumlar