Kris(EXO)(ft.Tan Jing) - Good Kid (Journey to the West 2 OST) - Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Journey to the West 2 OST
Şarkı: Good Kid (乖乖)
Şarkının Adının Tercümesi: İyi Çocuk (İtaatkar)


Pinyi (Renk Kodlu)


[KR]Wǒmen shī tú sì rén qù qǔjīng
shìf
ǒu huì yǒu xīnlíng gǎnyìng ne
shīfu gēnzhe túdì shuō n
ǐ bùyào xiǎng tài duō
w
ǒ kěyǐ yīzhí bǎohù nǐmen
sūnwùkōng tā měi cì dōu d
ǎ yāoguài
zhūbājiè měi cì wèn w
ǒ huí bù huílái
shā héshàng tā gēn w
ǒ shuō
shīfu yòu bèi yāojing zhuā z
ǒu wèn wǒ zěnme bàn
w
ǒ de rúlái shén zhǎng hěn lìhài
dànshì dīdiào w
ǒ bù shuō
fóz
ǔ nǐ gěi wǒ chāo nénglì
ràng w
ǒ qù xītiān qǔjīng zhè gùshì nǐ xiǎng bùxiǎng tīng
w
ǒ de rúlái shén zhǎng hěn lìhài
w
ǒmen kěyǐ yīqǐ dǎ yāoguài
jīn gū bàngle shā héshàngle
bā jiè pàngle shīfu gòule
q
ǐng nǐ guāiguāi zuò gè shànliáng xiǎohái
n
ǐ shì wǒ yīshēng suǒ ài
[TJ]Guāiguāi nǐ kuài huílái
w
ǒ huáibào yīzhí wéi nǐ dǎkāi
guāiguāi yào zhēnxīn hu
ǐgǎi
n
ǐ yǒngyuǎn shì wǒ zuì ài de xiǎohái
[KR]Wùkōng shuō de shì y
ǒuqiúbìyìng
nà g
ǎi bù diào de máobìng
w
ǒ zhè piān tóutòng
shì w
ǒ wàng bù diào de xuánlǜ
n
ǐ shuō wǒ zhè píqì
n
ǐ shuō wǒ zhè huài píqì
n
ǐ shuō wǒ zhè chòu píqì
w
ǒ gàosu nǐ qǔjīng tài bù róngyì
kèfú ji
ǔjiǔbāshíyī nán
n
ǐ hái yào gěi wǒ nánkān
bié wèn w
ǒ wèishéme zhème nán
rénshēng jiù xiàng q
ǔjīng
n
ǐ xiǎng yào chéngzhǎng jiù bìxū jīnglì kǔnàn
rúgu
ǒ fózǔ shì nǐ de hòudùn
q
ǐng nǐ rénshēng bùyào liú yǒu rènhé yíhàn
Háizi háizi wèihé n
ǐ zhème huài
qīfù qīpiàn wèihé n
ǐ zuò chūlái
xuéhuì zuò h
ǎo xiǎohái xiāngqīn xiāng’ài
guānhuái jiù zài xīnzhōng chōngm
ǎn sècǎi
[TJ]Guāiguāi nǐ kuài huílái
w
ǒ huáibào yīzhí wéi nǐ dǎkāi
guāiguāi yào zhēnxīn hu
ǐgǎi
n
ǐ yǒngyuǎn shì wǒ zuì ài de xiǎohái
Guāiguāi n
ǐ kuài huílái
yào n
ǔlì xuéxí wèile wèilái
huítóu zuò xiàoshùn de xi
ǎohái
běnlái rénxìng dōu shì shànliáng xiàng xi
ǎohái
[KR]W
ǒmen shī tú sì rén zǒu zài yuǎnfāng
kànzhe yu
ǎnfāng luòmù de xīyáng
néng bùnéng kàn dào n
ǐ wǒ bù zhīdào yeah



Çince Vers.


我们师徒四人去取经
是否会有心灵感应呢
师父跟着徒弟说你不要想太多
我可以一直保护你们
孙悟空他每次都打妖怪
猪八戒每次问我回不回来
沙和尚他跟我说
师父又被妖精抓走问我怎么办
我的如来神掌很厉害
但是低调我不说
佛祖你给我超能力
让我去西天取经这故事你想不想听
我的如来神掌很厉害
我们可以一起打妖怪
金箍 棒了 沙和尚了
八戒胖了 师父够了
请你乖乖做个善良小孩
你是我一生所爱
乖乖 你快回来
我怀抱 一直为你打开
乖乖 要真心悔改
你永远是我最爱的小孩
悟空 说的是有求必应
那改不掉的毛病
我这偏头痛
是我忘不掉的旋律
你说 我这脾气
你说 我这坏脾气
你说 我这臭脾气
我告诉你取经太不容易
克服九九八十一难
你还要给我难堪
别问我为什么这么难
人生就像取经
你 想要成长就必须经历苦难
如果佛祖是你的后盾
请你人生不要留有任何遗憾
孩子孩子 为何你这么坏
欺负欺骗 为何你做出来
学会做好小孩 相亲相爱
关怀就在心中 充满色彩
乖乖 你快回来
我怀抱 一直为你打开
乖乖 要真心悔改
你永远是我最爱的小孩
乖乖 你快回来
要努力 学习为了未来
回头 做孝顺的小孩
本来人性 都是善良像小孩
我们师徒四人走在远方
看着远方落幕的夕阳
能不能看到你我不知道


Türkçe Çevirisi


[KR]biz dördümüz ustalar ve çırakları
kutsal bir yolculuğa çıktık
birbirimizin zihinlerini okuyabilecek miyiz?
usta söyledi çıraklarına çok fazla düşünmeyin
ben sizleri koruyabilirim
maymunlar kralı her zaman hilelerini yapacaktır
dömuzcuk bana hep geri dönecek miyim diye soracak
Sandy bana her zaman soracak
şeytanlar tarafından ele geçirilirsem ne yapacağımı
benim Buda avuçlarım fazlasıyla güçlüler
ama ben rahat davranacağom ondan bahsetme
buda bana süpergüçler verdin batıya
yolculuğa çıkmam için bu hikayeyi dinlemek ister misin
benim Buda avuçlarım fazlasıyla güçlüler
biz canavarları birlikte yenebiliriz
sihirli altın asa, Sandy domuzcuk kilo alıyor
ve usta hepimizden bıkmış durumda
lütfen dinle ve kibar bir çocuk ol
seni tüm hayatım pahasına seviyorum
[TJ]iyi çocuk  yakın zamanda geri dön
kollarım hep sana sarılmak için kocaman açılmışlardı
iyi çocuk tövbe et ve içten bir şekilde değiş
sen her daim benim en kıymetli çocuğum olacaksın

[KR]maymunlar kralının değiştirilemez bir kötü alışkanlığı
var tüm sorularının cevaplanmasını istediği
bu benim baş ağrım zihnimden
atmayı başaramadığım bir nota
dedin ki ateşim varmış
dedin ki kolay sinirleniyormuşum
ben de sana diyorum ki
kutsal yolculuk kolay bir şey değildir
sayısız zorluğun üstesinden gelerek
bana hala ikna olmamaışsın gibi geliyorsun
bana neden bu kadar zor olduğunu sorma
hayatın yolculuğu tıpkı bir kutsal yolculuk gibi
eğer büyümek istiyorsan zorluklar yaşamak zorundasın
eğer buda seni destekliyorsa
lütfen hayata dair hiçbir pişmanlığın olmasın
küçük olan küçük olan neden bu kadar yaramazsın
zorbalıkla hile yaparak neden böyle şeyler yapıyorsun
nasıl iyi bir çocuk olacağını öğren
karşılıklı olarak birbirini sevip kibar davranarak
kalbindeki ilgiyle rengarenk olan
[TJ] iyi çocuk  yakın zamanda geri dön
kollarım hep sana sarılmak için kocaman açılmışlardı
iyi çocuk tövbe et ve içten bir şekilde değiş
sen her daim benim en kıymetli çocuğum olacaksın
iyi çocuk  yakın zamanda geri dön
geleceğin için çok sıkı çalışmalısın
geridön ve uysal bir çocuk ol
herkes özünde bir çocuğun kalbi kadar kibardır

[KR]biz dördümüz ustalar ve çırakları uzaklara yolculuk yapan
son olarak uzaklarda batan güneşe bakarak
seni görüp göremeyeceğimi bilmiyorum yeah

Yorumlar

Yorum Gönder