Baekhyun(EXO)&Soyou(Sistar)- Rain -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Rain (single)
Şarkı: 01.Rain (비가와)
         Şarkının Adının Tercümesi: Yağmur (Yağmur Yağıyor)



Romanization (Renk Kodlu)


[SY]biga odeon usan sok
jeojeun neoui eokkae kkeut
jageun tteollimdo neukkil su
isseossdeon neowaui geori
biga odeon jeongryujang
barabodeon ne nunbicc
neodo saenggaknalkka
bamsae nanudeon
uriui yaegideul
biga naeryeo oneuldo
apeun bigawa
neoreul bonaessdeon
geunalcheoreom marya
biga naeryeo hapil tto
jamdo mot jage
ajigingabwa nan ajikdo
neol gidarina bwa
[BH]biga odeon geunal bam
saranghaessdeon neowa na
majimakkkaji
geokjeonghadeon neo
nal anajudeon neo
biga naeryeo oneuldo
apeun bigawa
neoreul bonaessdeon
geunalcheoreom marya
biga naeryeo hapil tto
jamdo mot jage
ajigingabwa nan ajikdo
neol gidaryeo
[SY]modeun geon
yeongwonhal su eopseoseo
urin geureohge
eosgallin geolkka
[BH]modeun geon
yeongwonhaji moshaeseo
geuttae urin
haengbokhaesseulkka
[BH&SY]biga naeryeo oneuldo
a
peun bigawa
neoreul bonaessdeon ([BH]bonaessdeon)
geunalcheoreom marya ([BH] marya)
biga naeryeo hapil tto
jamdo mot jage
[SY]ajigingabwa ([BH]ajikdo nan)
[SY&BH]nan ajikdo neol gidarina bwa


Hangul



비가 오던 우산 속
젖은 너의 어깨 끝
작은 떨림도 느낄 수
있었던 너와의 거리
비가 오던 정류장
바라보던 네 눈빛
너도 생각날까
밤새 나누던
우리의 얘기들
비가 내려 오늘도
아픈 비가와
너를 보냈던
그날처럼 말야
비가 내려 하필 또
잠도 못 자게
아직인가봐
난 아직도
널 기다리나 봐
비가 오던 그날 밤
사랑했던 너와 나
마지막까지
걱정하던 너
날 안아주던 너
비가 내려 오늘도
아픈 비가와
너를 보냈던
그날처럼 말야
비가 내려 하필 또
잠도 못 자게
아직인가봐
난 아직도
널 기다려
모든 건
영원할 수 없어서
우린 그렇게
엇갈린 걸까
모든 건
영원하지 못해서
그때 우린
행복했을까
비가 내려 오늘도
아픈 비가와
너를 보냈던 (보냈던)
그날처럼 말야
비가 내려 하필 또
잠도 못 자게
아직인가봐
난 아직도
널 기다리나 봐


Türkçe Çevirisi


[SY]Yağmurda şemsiyenin altında
omzunun köşesi ıslanmış biraz
Hissedebileceğim kadar yakınsın
vücudundaki ufak ürpermeleri bile
Yağmur yağarken otobüs durağında
gözlerine bakarak merak ediyorum
sen de hatırlıyor musun
tüm gece boyu konuştuğumuz o her şeyi
bugün de yağmur yağıyor,
can acıtıcı bir yağmur
tıpkı gitmene izin verdiğim günkü gibi
bugün bir kez daha yağmur yağıyor
bu yüzden uyuyamıyorum bile
sanırım henüz hazır değilim
sanırım ben hala seni bekliyorum
[BH]yağmurun yağdığı o gece
sen ve ben birbirimize aşıktık
sen benim için endişelendin en sonuna kadar
beni kollarının arasında tuttun
bugün de yağmur yağıyor,
can acıtıcı bir yağmur
tıpkı gitmene izin verdiğim günkü gibi
bugün bir kez daha yağmur yağıyor
bu yüzden uyuyamıyorum bile
sanırım henüz hazır değilim
sanırım ben hala seni bekliyorum
[SY]işler bizim için yanlış mı gitti?
Hiçbir şey sonsuza dek süremeyeceği için miydi?
[BH]biz o zamanlar mutluyduk
Hiçbir şey sonsuza dek süremeyeceği için miydi?
[BH&SY] bugün de yağmur yağıyor,
can acıtıcı bir yağmur
tıpkı gitmene izin verdiğim
([BH]gitmene) günkü gibi ([BH]gibi)
bugün bir kez daha yağmur yağıyor
bu yüzden uyuyamıyorum bile
[SY] sanırım henüz hazır değilim ([BH]ben hala)
[SY&BH] sanırım ben hala seni bekliyorum

Yorumlar