Yoon Mi Rae - Because Of You -(SM STATION)- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: SM Station 3.Hafta Single
    Şarkı: 01. Because Of You
         Şarkının Adının Tercümesi: Senin Yüzünden



Romanization (Renk Kodlu)


[YMR]nega wa jun bom nal
modeun ge byeonhan nal
maeumeul ppaeasgyeo
jeongsin eopseossji
haesbit bichyeo banjjagideon
ne yeorin meorikaragi
neomuna areumdawoseo
jakku nunmuri na
hanbeondo nugul jigeumcheoreom na
saranghanjeok eopseo
dallajyeosseo da neo hana ttaemune
For every road I’ve run
Every song I’ve sung
neoneun modeun geosui iyu
nae jeonbu
ttaseuhi gamssa ango
gingin gyeoureul nogin nunmul
neoegeseo nareul bwa
Because of you
Woo
achim omyeon nal kkaeuneun
ne moksori geu cheon
nungameun chae gamanhi issgon hae
kkumilji mollaseo
bappeun haruga naccseon georiga
sarangui uimiga
dallajyeosseo da neo hana ttaemune
Every road I’ve run
Every song I’ve sung
neoneun modeun geosui geu iyu
nae jeonbu
ttaseuhi gamssa ango
gingin gyeoureul nogin nunmul
negeseo nareul bwa
Because of you
gin gidarimui kkeute on mellodi
nan noraehal teni
Because of you maeil
For every road I’ve run
Every song I’ve sung
ojik nega modeun geosui iyu
nae jeonbu
ttaseuhi gamssa ango
gingin gyeoureul nogin nunmul
georeoon gil wie
heureun sigan dwie
neoegeseo nareul bwa
Because of you



Hangul


네가 와 준 봄 날
모든 게 변한 날
마음을 빼앗겨
정신 없었지
햇빛 비쳐 반짝이던
네 여린 머리카락이
너무나 아름다워서
자꾸 눈물이 나
한번도 누굴 지금처럼 나
사랑한적 없어
달라졌어 다 너 하나 때문에
For every road I’ve run
Every song I’ve sung
너는 모든 것의 이유
내 전부
따스히 감싸 안고
긴긴 겨울을 녹인 눈물
너에게서 나를 봐
Because of you
Woo
아침 오면 날 깨우는
네 목소리 그 체온
눈감은 채 가만히 있곤 해
꿈일지 몰라서
바쁜 하루가 낯선 거리가
사랑의 의미가
달라졌어 다 너 하나 때문에
Every road I’ve run
Every song I’ve sung
너는 모든 것의 그 이유
내 전부
따스히 감싸 안고
긴긴 겨울을 녹인 눈물
네게서 나를 봐
Because of you
긴 기다림의 끝에 온 멜로디
난 노래할 테니
Because of you 매일
For every road I’ve run
Every song I’ve sung
오직 네가 모든 것의 이유
내 전부
따스히 감싸 안고
긴긴 겨울을 녹인 눈물
걸어온 길 위에
흐른 시간 뒤에
너에게서 나를 봐
Because of you



Türkçe Tercümesi


[YMR]bana geldiğin o ilkbahar günü
her şeyin değiştiği o gün
kalbim çalınmıştı
farkına bile varmadan
senin yumuşak saçların
gün ışığı altında parlamakta olan
o kadar güzellerdi ki
gözyaşlarım durmadan aktılar
ben hiç kimseyi sevmemiştim
şimdi seviyor olduğum gibi
sadece senin sayende ben değiştim
koştuğum her yol için
söylediğim her şarkı için
sen benim her şeyimin nedenisin
benim her şeyim
beni sıcacık kollarında tutuyorsun
uzun kış gözyaşlarını eritti
senin içinden kendimi görüyorum
senin yüzünden Woo
sabah geldiği zaman
beni uyandıran sesin, sıcaklığın
gözlerimi kapattım ve kıpırtısız durdum
gerçekmi rüya mı anlayabilmek için
meşgul günlerim, garip sokaklar
aşkın anlamı, hepsi değişti, hepsi senin sayende
koştuğum her yol için
söylediğim her şarkı için
sen benim her şeyimin nedenisin
benim her şeyim
beni sıcacık kollarında tutuyorsun
uzun kış gözyaşlarını eritti
senin içinden kendimi görüyorum
senin yüzünden
uzun bekleyişten sonra gelen melodi
o şarkıyı söyleyeceğim
senin yüznden her gün
koştuğum her yol için
söylediğim her şarkı için
sen benim her şeyimin nedenisin
benim her şeyim
beni sıcacık kollarında tutuyorsun
uzun kış gözyaşlarını eritti
Yürüdüğüm yolun üzerinde
Zaman geçtikten sonra
senin içinden kendimi görüyorum
senin yüzünden

Yorumlar