EXO-M - What If...? -- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: EXODUS(Çince Vers.)
Şarkı: 03. 兩個視線, 一個視線 (What If..)
Şarkının Adının Tercümesi: İki Kişinin Bakışı Bir Kişinin Bakışı (Eğer...?)



Pinyi  (Renk Kodlu)


[TAO]Hùxiāng níngwàng liǎng gè
[EXO]shìxiàn shìxiàn shìxiàn shìxiàn
[TAO]hùxiāng níngwàng liǎng gè
[EXO]shìxiàn shìxiàn shìxiàn shìxiàn
[XM]zhǐ shèng yīgè gūdān
[EXO]shìxiàn shìxiàn shìxiàn shìxiàn
[CH]Oh, kàn n
ǐ xiào dé xìngfú rúcǐ dì xìngfú
n
ǐ dì měilì yuánlái shì bèi tā zhēngfú
ér w
ǒ zhǐ néng yòng xīnsuān miǎnqiáng de shuōfú
shì tā gěi n
ǐ wéixiào dàitì wǒ shǒuhù
[D.O]Oh oh yeah [LAY]xiǎng duì nǐ shuō de zěn 
huì biàn chéng shēn mái zài xīnzhōng de jié
[D.O]Oh oh yeah [LAY]w
ǒ yíhànzhe shuō bu chū zàijiàn
[EXO]hùxiāng níngwàng de liǎng gè shìxiàn
zh
ǐ shèng yīgè shìxiàn míle lù de shìxiàn
j
ǐn jǐn suǒdìng de liǎng gè shìxiàn
láibují de
yīqiè shīqù nǐ de shìxiàn
kūzhe shuō tīng bùjiàn de bàoqiàn wúnéng
wéilì bǎ ài tūn chéng yǎnlèi kànzhe nǐ
hùxiāng níngwàng de li
ǎng gè 
shìxiàn zhǐ shèng yīgè shìxiàn
yīgè gūdān mílù de shìxiàn

[D.O]w
ǒ yǒuyī zhǒng cuòjué bù zhǐshì cuòjué
huànxi
ǎng néng chéngzhe fēngzhēng fēi shàngtiān
nà yīzhènfēng chuī dòng shíjiān
b
ǎ nǐ de xīn dài dào wǒ shēnbiān
[CH]Oh oh yeah [TAO]xuěbái de xìn w
ǒ 
què yòng shēn báisè xiě mǎn sīniàn
[CH]Oh oh yeah [TAO]chúle n
ǐ bù zài tòulù gěi shuí
[EXO]hùxiāng níngwàng de li
ǎng gè shìxiàn
zh
ǐ shèng yīgè shìxiàn míle lù de shìxiàn
j
ǐn jǐn suǒdìng de liǎng gè shìxiàn
láibují de yīqiè shīqù n
ǐ de shìxiàn
kūzhe shuō tīng bùjiàn de bàoqiàn wúnéng
wéilì bǎ ài tūn chéng yǎnlèi kànzhe nǐ
hùxiāng níngwàng de li
ǎng gè 
shìxiàn zhǐ shèng yīgè shìxiàn
yīgè gūdān mílù de shìxiàn
[LAY]bǎ huíyì shōu jìn xīnzhōng de chōutì 
xiǎng yào yǒngyuǎn shōucáng nǐ dì měilì
ǒu’ěr tōutōu jìniàn xíng bùxíng Oh-
[D.O]b
ǎ sīniàn huà chéng xiǎ
xīngxīng zài měi gè hēiyè límíng
[CH]bùgu
ǎn duō yuǎn de 
jùlí wǒ de xīn dūhuì shǔyú nǐ
wèi n
ǐ wēnróu zhào liàng bùcéng lí qù Oh
[EXO]hùxiāng níngwàng de 
liǎng gè shìxiàn ([CH] shìxiàn)
zh
ǐ shèng yīgè shìxiàn míle lù de
 shìxiàn ([CH] míle lù de shìxiàn)
j
ǐn jǐn suǒdìng de liǎng gè
 shìxiàn ([CH]shuāngyǎn jǐn bìzhe)
láibují de yīqiè ([CH]Oh no)
shīqù nǐ de shìxiàn ([CH]Oh)
kūzhe shuō tīng bùjiàn de bàoqiàn 
([D.O]wo de baoqian)
wúnéngwéilì b
ǎ ài tūn chéng yǎnlèi kànzhe nǐ 
([D.O]bǎ ài tūn chéng yǎnlèi kàn nǐ)
hùxiāng níngwàng de liǎng gè shìxiàn 
([D.O]Girl I’m missing you)
zh
ǐ shèng yīgè shìxiàn([D.O] mílù de) 
yīgè gūdān mílù de shìxiàn
w
ǒ yǎn lǐ quándōu shì nǐ zài wǒ yǎn lǐ kàn tā tā de
 shìxiàn tíngliú zài nǐ shēnshang ([CH]wǒ de shìxiàn shì nǐ)
wǒ yǎn lǐ quándōu shì nǐ zài wǒ yǎn lǐ kàn 
tā tā de shìxiàn tíngliú zài nǐ shēnshang


Çince Ver.


互相凝望两个视线
互相凝望两个视线
只剩一个孤单视线
Oh,
看你笑得幸福如此地幸福
你的美丽原来是被他征服
而我只能用心酸勉强地说服
是他给你微笑代替我守护
Oh oh yeah
想对你说的怎会变成深埋在心中的结
Oh oh yeah
我遗憾着说不出再见
互相凝望的两个视线
只剩一个视线迷了路的视线
紧紧锁定的两个视线
来不及的一切失去你的视线
哭着说听不见的抱歉无能为力把爱吞成眼泪看着你
互相凝望的两个视线只剩一个视线
一个孤单迷路的视线
我有一种错觉不只是错觉
幻想能乘着风筝飞上天
那一阵风吹动时间
把你的心带到我身边
Oh oh yeah
雪白的信我却用深白色写满思念
Oh oh yeah
除了你不再透露给谁
互相凝望的两个视线
只剩一个视线迷了路的视线
紧紧锁定的两个视线
来不及的一切失去你的视线
哭着说听不见的抱歉无能为力把爱吞成眼泪看着你
互相凝望的两个视线只剩一个视线
一个孤单迷路的视线
把回忆收进心中的抽屉想要永远收藏你的美丽
偶尔偷偷纪念行不行 Oh-
把思念画成小星星在每个黑夜黎明
不管多远的距离我的心都会属于你
为你温柔照亮不曾离去 Oh
互相凝望的两个视线
只剩一个视线迷了路的视线
紧紧锁定的两个视线 (双眼紧闭着)
来不及的一切失去你的视线
哭着说听不见的抱歉
无能为力把爱吞成眼泪看着你 (把爱吞成眼泪看你)
互相凝望的两个视线 (Girl I’m missing you)
只剩一个视线一个孤单迷路的视线
我眼里全都是你在我眼里看他他的视
线停留在你身上 (我的视线是你)
我眼里全都是你在我眼里看
他他的视线停留在你身上



Türkçe Çevirisi


[TAO]ikisi de farklı yönlere  
[EXO]bakıyor bakıyor bakıyor bakıyor
[TAO]ikisi de farklı yönlere  
[EXO]bakıyor bakıyor bakıyor bakıyor
[XM]geride sadece yalnız bir görüntü
[EXO] bırakıyor bırakıyor bırakıyor bırakıyor
[CH]Oh, seni mutlulukla gülümserken görmek çok hoş
Görünüşe göre senin güzelliğini fetheden o olmuş
Ben sadece kalbimi kullanabiliyorum üzgün hissederek
Ve kendimi ikna etmeye senin gülümsemeni 
benim için koruyor olduğuna dair
[D.O]Oh oh yeah [LAY]söylemek istediğim şeyler
İçimin derinliklerindeki düğümlere gömülü hale geliyor
[D.O]Oh oh yeah [LAY]sana veda etmeyi
 başaramadığım için pişman oluyorum
[EXO]ikisi de farklı yönlere bakıyorlar, 
geride sadece bir görüntü bırakarak, bir kayıp görüntüyü.
İki görüntü birbirine sıkıca bağlı yeterince zaman yok
Senin görüntünü kaybediyorum  
Gözyaşlarından duyamadığım özürleri dileyerek
Sana bakan göz yaşlarımla aşkımı saklamayı 
başaramıyorum ikisi de farklı yönlere bakıyor
Geride sadece bir görüntü bırakarak bir yalnız kayıp görüntü
[D.O]bir tür ilüzyon görüyorum sadece ilüzyon olmayan
 rüyaların uçurtmalara binip gökyüzüne yükseldikleri
o rüzgar esintisi zamanı ilerletiyor
kalbini benim tarafıma çekebilmek için.
[CH]Oh oh yeah [TAO]bir kar beyazı mektup bu
ama onu doldurmak için beyaz mürekkebi kullandım
[CH]Oh oh yeah [TAO]senin haricinde, 
onu kimseye asla gösteremem
[EXO] ikisi de farklı yönlere bakıyorlar, 
geride sadece bir görüntü bırakarak, bir kayıp görüntüyü.
İki görüntü birbirine sıkıca bağlı yeterince zaman yok
Senin görüntünü kaybediyorum  
Gözyaşlarından duyamadığım özürleri dileyerek
Sana bakan göz yaşlarımla aşkımı saklamayı 
başaramıyorum ikisi de farklı yönlere bakıyor
Geride sadece bir görüntü bırakarak bir yalnız kayıp görüntü
[LAY]kalbimdeki çekmeceye anılarımızı koyarak
Güzelliğini sonsuza dek saklamak istiyorum
Bazı zamanlarda gizlice yad etsem olur mu? Oh-
[D.O]düşüncelerimi minik yıldızlar olarak
çiziyorum her karanlık gecenin şafağında
[CH]mesafe ne olursa olsun fark etmez
kalbim her zaman sana ait olacak
senin yumuşak ışığın için atacak, gitme Oh
[EXO]
ikisi de farklı yönlere bakıyorlar ([CH] bakıyor)
geride sadece bir görüntü bırakarak, 
bir kayıp görüntüyü.  ([CH] kayıp görüntü)
İki görüntü birbirine sıkıca bağlı ([CH]iki göz sıkıca kapalı)
yeterince zaman yok ([CH]Oh hayır) 
Senin görüntünü kaybediyorum ([CH]Oh)
Gözyaşlarından duyamadığım
 özürleri dileyerek ([D.O]özür dileyerek)
Sana bakan göz yaşlarımla aşkımı saklamayı başaramıyorum
 
([D.O]sana akan göz yaşlarımla aşkımı saklayarak)
ikisi de farklı yönlere bakıyor
([D.O]güzelim seni özlüyorum)
Geride sadece bir görüntü bırakarak 
([D.O] bir görüntü) bir yalnız kayıp görüntü
gözlerimde sadece sen varsın ama senin gözlerinde
 onu görüyorum onun bakışları duruyor sende
([CH]benim görüntüm sensin)
gözlerimde sadece sen varsın ama senin gözlerinde 
onu görüyorum onun bakışları duruyor sende, bedeninde

Yorumlar