EXO-M - My Turn To Cry -- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Miracles in December
Şarkı: 04. My Turn To Cry (爱离开)
Şarkının Adının Tercümesi: Benim Ağlama Sıram (Aşk Gitti)



Pinyi (Renk Kodlu)


[CH]wo hai zai yong bao zhe zai ku qi de ni
na e meng tai qing xi
xia yi miao wo ye jiu qing xing
[LH]xin you xie tan xi da kai chuang xie xin
ba yue guang huan xiang cheng
fang fu ta ye zheng zai shang xin
[BH]Remember ni hai zai
wo bu xiang rang ni Cry ([LH]Yeah Wo)
rang ni xiao zui can lan de wei xiao
[CH]li kai wo de xin hai da ying wo bu yao Cry
ca bu wan yan lei rang wo nan guo
[LH]ai li kai It’s My Turn To Cry
xing xing dou zai kan
[EXO]yan lei kuai lei ji cheng hai ([CH]lei ji cheng hai)
[BH]It’s My Turn To Cry
hei ye duo cui can ([LH]duo cui can)
[EXO]kuai guan diao yan lei This Time ([LH]This Time yeah)
[CH]you dian fan huang de wo men de he zhao
xin tong de shi wo
[LU] wu fa hui dao na shi hou
[BH]shui bu zhao mei ge ye wan
guan deng hou de fang jian
yong shou miao hui zhe
shi zhe hua chu ni de lian
[LH]ni hai xiu de xiao lian
he mi huan de shuang yan ([CH]Yeah)
duo xiang bao ni de wo zen me ban
[BH]wo li kai le yi hou bie ku zhe Say Good Bye
yi hou bu neng lai wo de bi wan
[LH]ai li kai It’s My Turn To Cry ([BH]Oh yeah)
xing xing dou zai kan
[EXO]yan lei kuai lei ji cheng hai
[CH]whoa It’s My Turn To Cry
hei ye duo cui can ([BH]duo cui can)
[EXO]kuai guan diao yan lei This Time
([BH]Oh ni de yan lei This Time Yeah)
[CH]wo ([LU] zhen de) hai ([LU] she bu de)
zai ([LU] fang qi) ai ([LU] wo dui ni)
zhe ([LU] na fen ai) ni
([LU] suo yi wo cai rang ni li qu)
[BH]qing ([LU] ca qu) ni ([LU] de lei di)
bie ([LU] hai zai) zai ku ([LU] wo xin zhong)
I’m Missing You [EXO]ai li kai It’s My Turn To Cry
[CH] (oh) xing xing dou zai kan
[EXO]yan lei kuai [CH] lei ji cheng hai
[EXO]It’s My Turn To Cry ([CH] It’s My Turn To Cry)
[EXO]hei ye duo cui can ([CH]hei ye duo cui can)
kuai guan diao yan lei This Time
([LH]qing ni bie ku Baby) [EXO]ai li kai It’s My Turn To Cry
[LU] (oh) xing xing dou zai kan
yan lei kuai lei ji cheng hai
[EXO]It’s My Turn To Cry ([CH]Oh no no Baby)
hei ye duo cui can ([BH]Oh [CH]hei ye duo cui can)
[LH] kuai guan diao yan lei This Time
[BH]kuai guan diao yan lei This Time
kuai guan diao yan lei This Time
kuai guan diao yan lei This Time
[CH]hai zai ai ni Yeah hai zai ai ni Woo
[LH]wo ai ni wo ai ni
ni bie zai ku guan diao yan lei



Çince Vers.



我还在拥抱着
在哭泣的你
那噩梦太清晰
下一秒我也就清醒
心有些叹息
打开窗写信
把月光幻想成
仿佛它也正在伤心
Remember你还在
我不想让你Cry (Yeah 我)
让你笑最灿烂的微笑
离开我的心海
答应我 不要Cry
擦不完眼泪
让我难过
爱离开 It’s My Turn To Cry
星星都在看
眼泪快累积成海 (累积成海)
It’s My Turn To Cry
黑夜多璀璨 (多璀璨)
快关掉眼泪 This Time (This Time)
有点泛黄的
我们的合照
心痛的是我
 无法回到那时候
睡不着每个夜晚
关灯后的房间
用手描绘着
试着画出你的脸
你害羞的笑脸
和迷幻的双眼 (Yeah)
多想抱你的我怎么办
我离开了以后
别哭着Say Good Bye
以后不能来我的臂弯
爱离开 It’s My Turn To Cry (Oh yeah)
星星都在看
眼泪快累积成海
It’s My Turn To Cry
黑夜多璀璨 (多璀璨)
快关掉眼泪 This Time
(Oh你的眼泪 This Time Yeah)
我 ( 真的) 还 ( 舍不得)
在 ( 放弃) 爱 ( 我对你)
着 ( 那份爱) 你
(所以我才让你离去)
请 ( 擦去) 你 ( 的泪滴)
别 ( 还在) 再哭 (我心中)
I’m Missing You
爱离开 It’s My Turn To Cry
(oh)  星星都在看
眼泪快  累积成海
It’s My Turn To Cry (It’s My Turn To Cry)
黑夜多璀璨 (黑夜多璀璨)
快关掉眼泪 This Time
(请你别哭 Baby)
爱离开 It’s My Turn To Cry
(oh) 星星都在看
眼泪快累积成海
It’s My Turn To Cry (Oh no no Baby)
黑夜多璀璨 (Oh 黑夜多璀璨)
 快关掉眼泪 This Time
快关掉眼泪 This Time
快关掉眼泪 This Time
快关掉眼泪 This Time
还在爱你 Yeah 还在爱你 Woo
我爱你 我爱你
你别再哭 关掉眼泪



Türkçe Çevirisi


[CH]ben hala ağlamakta olan seni kucaklıyorum
hala o kabus kalbime fazlası ile net işledi
bir saniye sonra hemen uyandım
[LH]kalbimdeki iç çekişlerle pencereyi açıyorum
Hayal ederek o ay ışığını bu da fazla kasvetli
[BH]hatırla sen buradaydın seni ağlatymayı hiç istemem 
([LH]Yeah Wo)En parlak gülümsemeni gülümseyişine izin vermek
[CH]kalbimin derinliklerinden kaçıyor söz ver bana 
ağlama silinemeyen sonsuz gözyaşları kalbimi hüzünlendiriyor
[LH]aşk gitti benim ağlama zamanım
tüm yıldızlar seyrediyor
[EXO]gözyaşlarım bir okyanusa dönüşüyor
([CH]bir okyanusa dönüşüyor)
[BH]benim ağlama sıram karanlık gökyüzü 
her zamankinden parlak  ([LH]saha parlak)
[EXO]acele et gözyaşlarını bitir bu kez  ([LH]bu kez yeah)
[CH]bizim sararmış çift fotoğraflarımız
en kalp ağrıtan an da
[LU] o zamanlara geri dönemeyişim
[BH]her gece geçen uykusuz akşamlar
Odamda ışıkları kapadıktan sonra
Ellerimi çizmek için kullanarak
Yüzünü oluşturmaya çalışıyorum
[LH]senin utangaç gülümseyen yüzün
Ve hipnotize eden gözlerin ([CH]Yeah)
Ne yapmalıyım? Ben sana sarılmayı bu kadar isteyen
[BH]ben gittikten sonra ağlama ve hoşça kal de
Bir sonraki sefer seni kollarıma alamam
[LH]aşk gitti benim ağlama sıram ([BH]Oh yeah)
Tüm yıldızlar seyrediyor
[EXO]gözyaşlarım bir okyanusa dönüşüyor
[CH]whoa benim ağlama sıram
Karanlık gökyüzü her zamankinden parlak ([BH]daha parlak) 
[EXO]acele et gözyaşlarını bitir bu kez
([BH]Oh gözyaşlarını bu kez Yeah)
[CH]ben ([LU] gerçekten) hala ([LU] katlanamıyorum)
seni ([LU] sana olan) se ([LU] aşkımdan)
vi ([LU] vazgeçmeye) yorum ([LU] seni çok özlüyorum)
[BH]lütfen ([LU] sil) ağlama ([LU] hala)
tekrar ([LU] kalbimde) sen ([LU] gözyaşların)
seni özlüyorum [EXO]aşk gitti benim ağlama sıram
[CH] (oh) yıldızların tümü seyrediyor
[EXO]gözyaşlarım bir [CH] okyanusa dönüşüyor
[EXO]benim ağlama sıram ([CH] benim ağlama sıram)
[EXO]karanlık gökyüzü her zamankinden parlak
([CH]her zamankinden parlak) 
Acele et gözyaşlarını bitir bu kez
([LH]lütfen ağlama bebeğim)
[EXO]aşk gitti benim ağlama sıram 
[LU] (oh) tüm yıldızlar seyrediyor
Gözyaşlarım bir okyanusa dönüşüyor
[EXO]benim ağlama sıram ([CH]Oh hayır hayır bebeğim)
Karanlık gökyüzü her zamankinden parlak 
([BH]Oh [CH]her zamankinden)
[LH] acele et gözyaşlarını bitir bu kez
[BH] acele et gözyaşlarını bitir bu kez
acele et gözyaşlarını bitir bu kez
acele et gözyaşlarını bitir bu kez
[CH]hala seni seviyorum yeah hala seviyorum Woo
[LH]seni seviyorum seni seviyorum
ağlama gözyaşlarını bitir

Yorumlar