EXO-K - My Turn To Cry -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Miracles in December
Şarkı: 04.My Turn To Cry 
Şarkının Adının Tercümesi: Benim Ağlama Sıram



Romanization (Renk Kodlu)


[CH]angmongeul kkwosseoyo uldeon geudaereul
anajugi jeone kkumeseo kkaeeo beoryeotjyo
[D.O]seogeulpeun mame keoteuneul yeoreo
dalbiche muldeurin nunmullo pyeonjil bonaeyo
 [BH]Remember geudaega himdeul ttaemyeon hangsang
nunmureul useumgwa bakkwotjyo
[CH]na eomneun goseseon uljimayo Don’t cry
nunmuri manteon geudaeraseo oh
[D.O]andwaeyo It’s my turn to cry naega halgeyo
[EXO]geudaeui nunmul moa
[BH]It’s my turn to cry naege matgyeoyo
[EXO]geu nunmulkkaji This time
[D.O]This time yeah
[CH]beorilppeonhaetdeon baraen sajindeul
[D.O]neomu apaseo ijen bol suga eobtjyo
 [BH]tto jami oji annneun bam eoduun bangane
nuntteugo anja geudae eolgul geuryeoyo
 [D.O]sujupdeon misowa sangnyanghan nundongja
([BH]Yeah) ango sipeunde eotteohhajyo
[BH]na eomneun goseseon uljimayo Good-bye
ijen nae eokkael mot billyeoyo Oh
 [D.O]andwaeyo It’s my turn to cry naega halgeyo
[EXO]geudaeui nunmul moa
[CH]It’s my turn to cry naege matgyeoyo([BH] matgyeoyo)
[EXO]geu nunmulkkaji This time
[BH]ne nunmulkkaji This time yeah-
[CH]nan ([EXO]ajik) neol ([EXO]geudaereul) sa ([EXO]manhi) rang
([EXO]saranghan) hae ([EXO]nameoji) 
yo ([EXO]neomunado geuriwoyo)
[BH]ul ([EXO]budi) ji ([EXO]geogiseon) mal 
([EXO]haengbok) ayo ([EXO]haejwoyo)
I’m missing you
[EXO]andwaeyo It’s my turn to cry naega halgeyo
([CH] oh naege halgeyo)
geudaeui nunmul moa ([D.O] nunmul moa)
It’s my turn to cry ([CH] It’s my turn to cry)
naege matgyeoyo ([CH] naege matgyeoyo)
geu nunmulkkaji This time [D.O]uljimayo Baby
[EXO]It’s my turn to cry naega halgeyo ([D.O] oh naege halgeyo)
geudaeui nunmul moa ([D.O] geudaeui nunmul moa) ([CH]oh no no baby)
It’s my turn to cry ([BH]oh) naege matgyeoyo
([CH] naege matgyeoyo)
[D.O]geu nunmulkkaji This time
[BH]geu nunmulkkaji this time geu nunmulkkaji This time
[CH]neol saranghae yeah [BH]geu nunmulkkaji This time
[CH]neol saranghae [BH] ooo
[D.O]saranghae saranghae uljimayo naege matgyeo



Hangul



악몽을 꿨어요 울던 그대를
안아주기 전에 꿈에서 깨어 버렸죠
서글픈 맘에 커튼을 열어
달빛에 물들인 눈물로 편질 보내요

Remember 그대가 힘들 때면 항상
눈물을 웃음과 바꿨죠
없는 곳에선 울지마요 Don’t cry
눈물이 많던 그대라서 oh
 안돼요 It’s my turn to cry 내가 할게요
그대의 눈물 모아
It’s my turn to cry 내게 맡겨요
눈물까지 This time
This time yeah
 버릴뻔했던 바랜 사진들
너무 아파서 이젠 수가 없죠
  잠이 오지 않는 어두운 방안에
눈뜨고 앉아 그대 얼굴 그려요
 수줍던 미소와 상냥한 눈동자
안고 싶은데 어떻하죠
없는 곳에선 울지마요 Good-bye
이젠 어깰 빌려요 Oh
 안돼요 It’s my turn to cry 내가 할게요
그대의 눈물 모아
It’s my turn to cry 내게 맡겨요
눈물까지 This time
눈물까지 This time yeah-
  (아직) (그대를) (많이)
(사랑한) (나머지) (너무나도 그리워요)
(부디) (거기선) (행복) 아요 (해줘요)
I’m missing you
 안돼요 It’s my turn to cry 내가 할게요
그대의 눈물 모아
It’s my turn to cry 내게 맡겨요
눈물까지 This time
 울지마요 Baby
It’s my turn to cry 내가 할게요
그대의 눈물 모아
It’s my turn to cry 내게 맡겨요
눈물까지 This time
  눈물까지 This time
눈물까지 This time
사랑해 yeah
눈물까지 This time
사랑해
사랑해 사랑해 울지마요
내게 맡겨



Türkçe Çevirisi


[CH]sana sarılmadan önce bir kabus gördüm
sen ağlıyordun ben uyandım
[D.O]özgün bir kalple perdeleri açtım 
Ay ışığı ile lekelenmiş gözyaşlarıyla sana bir mektup yolluyorum
[BH]hatırla, her şeyin zor olduğu zamanlarda
Her zaman gözyaşlarımı gülümsemelere dönüştürmüştüm
[CH]benim olmadığım yerlerde ağlama, ağlama
Çünkü senin her zaman çok fazla göz yaşın yoldu oh
[D.O]hayır, şimdi benim ağlama sıram, şimdi ben ağlayacağım
[EXO]gözyaşlarını alacağım
[BH]benim ağlama sıram onları bana ver
[EXO]o gözyaşları bile bu kez
[D.O]bu kez yeah
[CH]neredeyse atmış olduğum o solmuş fotoğraflar çok acıtıyor
[D.O]şimdi onlara bakıyor olmam
[BH]karanlık odamdaki uykusuz bir gece daha
Açık gözlerle oturuyorum senin yüzünü hayal ederek
[D.O]senin utangaç gülümsemen ve nazik gözlerin
([BH]Yeah) sana sarılmak istiyorum ne yapmalıyım?
[BH]benim olmadığım yerlerde ağlama hoşça kal
Çünkü artık omuzlarıma yaslanamazsın oh
[D.O]hayır şimdi benim ağlama sıram şimdi ben ağlayacağım
[EXO]tüm gözyaşlarını alacağım
[CH]benim ağlama sıram onları bana ver([BH] bana ver)
[EXO]o gözyaşlarını bile bu kez
[BH] o gözyaşlarını bile bu kez yeah-
[CH]ben ([EXO]hala) seni ([EXO]seni) se 
([EXO]çok fazla) vi ([EXO]seviyorum) yo 
([EXO]geri kalan) rum ([EXO]çok özlüyorum)
[BH]Ağ  ([EXO]lütfen) la ([EXO]orada) ma 
([EXO]mutlu) sen ([EXO]ol sen) Seni özlüyorum
[EXO]hayır şimdi benim ağlama sıram şimdi ben ağlayacağım 
([CH] oh şimdi ben ağlayacağım)
Tüm gözyaşlarını alacağım ([D.O] gözyaşlarını)
Benim ağlama sıram ([CH] benim ağlama sıram)
Onları bana ver ([CH] onları bana ver)
O gözyaşlarını bile bu kez [D.O]ağlama bebeğim
[EXO]benim ağlama sıram şimdi ben ağlayacağım
([D.O] oh ben ağlayacağım) tüm gözyaşlarını ben alacağım
([D.O] gözyaşlarını ben alacağım) ([CH]oh hayır hayır bebeğim)
Benim ağlama sıram ([BH]oh) onları bana ver
([CH] onları bana ver)
[D.O]gözyaşlarını bile bu kez
[BH] gözyaşlarını bile bu kez
gözyaşlarını bile bu kez
[CH]seni seviyorum yeah [BH] gözyaşlarını bile bu kez
[CH]seni seviyorum [BH] ooo
[D.O] seni seviyorum seni seviyorum ağlama onları bana ver

Yorumlar