SNSD - The Boys (English Version)- Şarkı Sözü (Eng/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Mr.Taxi(The Boys Repackage) 
Şarkı: 01.The Boys (English Version)
Şarkının Adının Tercümesi: Erkekler


İngilizce Sözler


[SNSD] I can tell your looking at me, I know what you see
Any closer and you'll feel the heat.
[JES] GG
[SNSD] You don't have to pretend that you didn't notice me
Every look will make it harder to breathe.
[JES] TR X
[SNSD] B-bring the boys out!
[TIF]Yeah, you know. [SNSD]B- bring the boys out!
[TIF] We bring the boys out, we bring the boys out. Yeah
[SNSD]B-bring the boys out!
[TY] Soon as I step on the scene, 
I know that they'll be watchin' me. Watchin' me.
[TIF] Get up [YN] I'mma be the hottest in the spot, 
there aint no stoppin me, [TIF] that's funny [YN] stoppin me.
[SUN] I know life is a mystery, I'm gonna make history.
I'm taking it from the start.
[SH] Call all emergency. I'm watching the phone ring
I'm feeling this in my heart, my heart!
[SNSD]B-bring the boys out!
Girls Generation make you feel the heat,
[YR] and were doin it we can't be beat.
[SNSD]B-bring the boys out!
[SY] We're born to win, better tell all your friends
Cause' we'll get it in, you know the girls.

[SNSD] B-bring the boys out!
[JES] Wanna know my secrets but know I'll never tell
Cuz' I've got the magic touch, and I'm not trying to fail
That's right...
[SUN] Yes fly high [JES] And I... [SUN]You fly high
[JES]Can't deny ... I... Know I can fly
[SH] I know life is a mystery, [TIF] Yeah
[SH] I'm gonna make history. [TIF] Yeah
[SH] I'm taking it from the start. [TIF] Ah ah ah ah
[TY] Call an emergency. [TIF] Yeah C'mon C'mon
[TY] I'm watchin the phone ring 
I'm feeling this in my heart, my heart!
[TIF] ha ha ha ha ha ha, ha ha ha ha ha!
[SNSD] B-bring the boys out!
Girls Generation make you feel the heat,
[TIF] and were doin it we can't be beat.
[SNSD] B-bring the boys out!
[HY] We're born to win, better tell all your friends
Cause' we'll get it in, you know the girls.
[SNSD] B-bring the boys out.
Girls bring the boys out!
[YR] I wanna dance right now
We can show them how the girls get down

[YN] Yes we go for more than Zero
Number one every one should know
Check this out!
[HY] All the boys All the boys, want my heart, 
better know how to rock and don't stop
[SY] Oh gee we'll make you so hot, 
Girls Generation we won't stop
[SNSD] B-Bring the boys out
[JES] It's not a fantasy, This is right for me Living it like a star...
[TY] Can't get the rest of me... I'mma be what I wanna be
This is deep in my heart ,my heart!
[SNSD] I can tell you're looking at me , I know what you see.
Any closer and you'll feel the heat.
[TY ] Just bring the boys out!
[SNSD] You don,t have to pretend that you didn't notice me.
Every look will make it hard to breathe!
B-bring the boys out!
[JES] 'Cause the girls! Bring the boys out!
([SNSD] Bring the boys out!)
[JES] Girls! Bring the boys out!
([SNSD] Bring the boys out!)
[JES]Girls! Bring the boys out!
Girls bring the boys out!
([SNSD] Bring the boys out!)
[SNSD]Girls Generation make you feel the heat,
[SUN] and were doin it we can't be beat.
[SNSD]B-bring the boys out!
[TIF] We're born to win, better tell all your friends
Cause' we'll get it in, you know the girls!
[SNSD] B-bring the boys out!




Türkçe Çevirisi



[SNSD] Bana baktığını söyleyebilirim, Ne gördüğünü biliyorum
Biraz daha yaklaşırsan sıcaklığı hissetmeye başlayacaksın. [JES] GG
[SNSD] Beni fark etmemişsin gibi davranmak zorunda değilsin
her bakışın hnefes alışını biraz daha zorlaştıracak.
[JES] TR X
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın! [TIF]Yeah, biliyorsun.
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın! [TIF]biz erkekleri ortaya çıkarıyoruz
biz erkekleri ortaya çıkarıyoruz 
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
[TY] Sahneye adımımı attığım anda, biliyorum 
ki beni izliyor olacaklar. Beni izliyor olacaklar.
[TIF] ayağa kalk [YN] ortamdaki en ilgi çeken şey ben olacağım, 
beni durdurmak gibi bir şey yok, [TIF] bu komik [YN] beni durdurmak…
[SUN] biliyorum hayat bir gizem, ben tarihi yazacağım.
buna en başından başlıyorum.
[SH] Tüm acil yardımı ara. Telefonun çalışını izliyorum
bunu kalbimde hissediyorum, kalbimde!
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
Kızlar jenerasyonu sana sıcağı hissettirecek!
[YR] ve bunu yapıyoruz biz yenilemeyiz.
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
[SY] biz kazanmak için doğmuşuz, en iyisi tüm arkadaşlarına söyle
çünkü biz bunu içeri alacağız, biliyorsunuz kızlar.

[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
[JES] sırlarımı öğrenmek istiyorsun ama şimdi asla söylemeyeceğim
Çünkü ben sihirli dokunuşa sahibim ve kaybetmemek için uğraşıyorum
bu doğru...
[SUN] evet yükseğe uç [JES] Ve ben... [SUN]Sen yükseğe uç
[JES]reddedemem ... ben... biliyorum uçabilirim
[SH] biliyorum hayat bir gizem, [TIF] Yeah
[SH] ben tarihi yazacağım. [TIF] Yeah
[SH] buna en başından başlıyorum. [TIF] Ah ah ah ah
[TY] Tüm acil yardımı ara. [TIF] Yeah hadi hadi
[TY] Telefonun çalışını izliyorum
bunu kalbimde hissediyorum, kalbimde!
[TIF] ha ha ha ha ha ha, ha ha ha ha ha!
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
Kızlar jenerasyonu sana sıcağı hissettirecek!

[TIF] ve bunu yapıyoruz biz yenilemeyiz.
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
[HY] biz kazanmak için doğmuşuz, en iyisi tüm arkadaşlarına söyle
çünkü biz bunu içeri alacağız, biliyorsunuz kızlar.
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
Kızlar Erkekleri ortaya çıkarın!
[YR] Şu anda dans etmek istiyorum!
onlara gösterelim kızlar nasıl ortalığı yıkabiliyorlar

[YN] evet biz sıfırdan fazlasına çıkabiliriz
bir numarayız herkes bunu bilmeli
Bak bakalım buraya!
[HY] tüm erkekler  tüm erkekler, kalbimi istiyor, 
nasıl kopacağını bilip durmazsan iyi olacak
[SY] Oh vay be biz seni çok ısıtacağız, 
Kızlar jenerasyonu biz durmayacağız!
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
[JES] Bu bir fantezi değil, bu benim için doğru olan
hayatı bir yıldız gibi yaşamak...
[TY] geri kalanıma sahip olamazsın... ben ne olmak istersem o olurum
bu benim kalbimin derinliklerinde, kalbimde!
[SNSD] Bana baktığını söyleyebilirim, Ne gördüğünü biliyorum
Biraz daha yaklaşırsan sıcaklığı hissetmeye başlayacaksın.
[TY ] sadece Erkekleri ortaya çıkarın!
[SNSD] Beni fark etmemişsin gibi davranmak zorunda değilsin
her bakışın nefes alışını biraz daha zorlaştıracak
E-Erkekleri ortaya çıkarın!
[JES] Çünkü Kızlar Erkekleri ortaya çıkarır!
([SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!)
[JES] Kızlar Erkekleri ortaya çıkarın!
([SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!)
[JES] Kızlar Erkekleri ortaya çıkarın!
Kızlar Erkekleri ortaya çıkarın!
([SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!!)
[SNSD] Kızlar jenerasyonu sana sıcağı hissettirecek!
[SUN] ve bunu yapıyoruz biz yenilemeyiz.
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!
[TIF] biz kazanmak için doğmuşuz, en iyisi tüm arkadaşlarına söyle
çünkü biz bunu içeri alacağız, biliyorsunuz kızlar.
[SNSD] E-Erkekleri ortaya çıkarın!


Yorumlar