EXO-M - What is Love -- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)




Albüm: MAMA
Şarkı: 2. What is Love ?
Şarkının Adının Tercümesi: Aşk Nedir?



Pinyi (Renk Kodlu)



(CH)Girl, I can’t explain what I feel. 
Oh baby my baby, baby, baby, baby..yeah.
(LH)manchang de yitian fangfu jiu xiang duanzan yi miao de ganjue
mei tian du xiang shi wei ni xie xia de qingjie
(CH)zhe yimu langman aiqing pian xia yimu dongzuo pian nan 
zhujiao wo bànyan ni xinzhong wei yi yingxiong
(LH)(ni ruci wanmei)
(CH)turan wo qidai pei ni zouxiang de weilai
(LH)bie ba ai cang qilai zhua zhu xingfu
 zhiyao ni neng tanbai oh baby
[EXO]I lost my mind dang ni zou jin wo shixian jiu
 zai ni zhouwei zhengge shijie Get in slow motion
(CH)qing ni gaosu wo ruguo zheyang jiushi ai
[EXO]ai wusuo buzai hui rang wo wangji shanghai fendan
 bei ai xue xi guanhuai chaoguo kuguo hai neng yongbao
(LH)qing ni gaosu wo ruguo zheyang jiushi ai
(CH)dang wo qian ni shou quan shijie xianmu bu yi 
dang ni wen wo cai dong zhe ganjue bu hui genggai
(LH)tamen shuo de tian chang di jiu yexu yi buzai dan ni ke xinlai 
wo shì bugu yiqie qu ai ni de ren ni jiang hui manman mingbai
(CH)I don’t know why zhe ganjue wu ke qudai ai shi
 turu qilai de yiwai ni rang wo bian cheng zui jia nanren zhi yao 
zai ni shenbian shengming bian de guang cai
[EXO]I lost my mind dang ni zou jin wo shixian jiu
 zai ni zhouwei zhengge shijie Get in slow motion
(CH)qing ni gaosu wo ruguo zheyang jiushi ai
[EXO]ai wusuo buzai hui rang wo wangji shanghai fendan bei
 ai xue xi guanhuai chaoguo kuguo hai neng yongbao
(LH)qing ni gaosu wo ruguo zheyang jiushi ai jinye 
wo xiangqi ni la kai chuanglian duizhe xingkong xu xia yi ge xinyuan 
xiang tonghua gushi li xingfu jieju happily ever after
(CH)cong jin yihou wei ni fuchu wei ni xinteng wei nǐ dengdai wo
 jue bu likai zhi xiang gei ni wo yisheng de ai
[EXO] I lost my mind dang ni zou jin wo shixian jiu 
zai ni zhouwei zhengge shijie Get in slow motion
(CH)qing ni gaosu wo ruguo zheyang jiushi ai
[EXO] ai wusuo buzai hui rang wo wangji shanghai fendan
 bei ai xue xi guanhuai chaoguo kuguo hai neng yongbao
(LH)qing ni gaosu wo ruguo zheyang jiushi ai
(CH)dang wo qian ni shou quan shijie xianmu bu yi 
dang ni wen wo cai dong zhe ganjue bu hui genggai
(LH)My babe, baby babe, baby.baby- wo 
wufa buxiang ni shifou zheyang jiushi ai
(CH)zhi xiang rang ni xiao de xiang ge chunzhen xiaohai
 zhi xiang gei ni an wei xiang ge pengyou ban de yilai

 My babe, baby babe, baby. baby- gaosu wo daodi what is love




Çince Vers.



Girl, I can’t explain what I feel.
Oh baby my baby, baby, baby, baby..yeah.
漫长的一天仿佛
就像短暂一秒的感觉
每天都像是为你写下的情节
这一幕浪漫爱情
片 下一幕动作片男主角
我扮演你心中唯一英雄
(你如此完美)
突然我期待陪你走向的未来
别把爱藏起来
抓住幸福只要你能坦白oh baby
I lost my mind 当你走进我视线
就在你周围整个世界get in slow motion
请你告诉我如果这样就是爱
爱无所不在 会让我忘记
伤害分担悲哀学习关怀
吵过哭过还能拥抱
请你告诉我如果这样就是爱
当我牵你手全世界羡慕不已
当你吻我
才懂这感觉不会更改
他们说得天长地久也许已不在
但你可信赖我是不顾一切去爱你的人
你将会慢慢明白
I don’t know why 这感觉无可取代
爱是突如其来的意外
你让我变成最佳男人
只要在你身边生命变得光彩
I lost my mind 当你走进我视线
就在你周围整个世界 get in slow motion
请你告诉我如果这样就是爱
爱无所不在 会让我忘记
伤害分担悲哀学习关怀
吵过哭过还能拥抱
请你告诉我如果这样就是爱
今夜我想起你拉开窗帘
对着星空许下一个心愿
像童话故事里幸福结局 happily ever after
从今以后为你付出为你
心疼为你等待我绝不离开
只想给你我一生的爱
I lost my mind 当你走进我视线
就在你周围整个世界 get in slow motion
请你告诉我如果这样就是爱
爱无所不在 会让我忘记
伤害分担悲哀学习关怀
吵过哭过还能拥抱
请你告诉我如果这样就是爱
当我牵你手全世界羡慕不已
当你吻我
才懂这感觉不会更改
My babe, baby babe, baby.baby-
我无法不想你是否这样就是爱
只想让你笑得像个纯真小孩
只想给你安慰像个朋友般的依赖
My babe, baby babe, baby. baby-
告诉我到底 what is love




Türkçe Çevirisi




[CH] Güzelim, hissettiklerimi açıklayamıyorum. 
Oh bebek, bebeğim, bebek, bebek, bebek… yeah
[LH] Uzun yorucu günler birkaç saniyede geçiveriyor.
  Her gün senin için hikayene yazılan yeni bir satır gibi
[CH] Bir sahnesi romantik, bir sonrakiyse aksiyon, baş rolünde de ben.
 Ve ben kalbini çalacak olan tek kahramanım
[LH] Sen mükemmelsin
[CH] Birden seninle birlikte geleceğe yürüdüğümüz hissine kapılıyorum
[LH] Bu aşkın yitip gitmesine izin verme, 
mutlu olduğun sürece ona tutun oh bebeğim…
[EXO] Seni gördüğüm ilk günden beri aklımı kaybettim. 
Senin etrafındayken dünyam ağır çekimde hareket etmeye başlıyor.
[CH] Bu yüzden söyle bana, bu hissettiğim aşk mı?
[EXO] Aşk sayesinde geçmişte hissettiğim acıyı hatırlamıyorum.
 Geçmişte ağladığımı unutmamı sağlıyor.
[LH] Bu yüzden söyle bana, bu hissettiğim aşk mı?
[CH] Elini tuttuğum zaman tüm dünya bizi kıskanıyor, 
beni öptüğünde bu hissin sonunda değişmeyeceğini anladım.
[LH] Hiçbir şey sonsuza dek sürmez derler ama ben sana aşık 
olmuş ümitsiz bir adamım, yavaş yavaş anlayacaksın.
[CH] Neden bilmiyorum ama bu his değiştirilemez,
 aşk bir anda belirdi ve sen beni daha iyi bir adam haline getirdin. 
Sen yanımda olduğun sürece her şey mükemmel benim için.
[EXO] Seni gördüğüm ilk günden beri aklımı kaybettim.
 Senin etrafındayken dünyam ağır çekimde hareket etmeye başlıyor.
[CH] Bu yüzden söyle bana, bu hissettiğim aşk mı?
[EXO] Aşk sayesinde geçmişte hissettiğim acıyı hatırlamıyorum. 
Geçmişte ağladığımı unutmamı sağlıyor.
[LH] Bu yüzden söyle bana, bu hissettiğim aşk mı?
[LH] Bu gece perdeleri açtığında gökyüzünden bir dilek tut.
 Sonsuza dek mutlu yaşadılar diye biten bir masal gibi.
[CH] Bu geceden sonra üzgün ve ya mutlu olduğunda,
 ya da acı çektiğinde seni hiç bırakmayacağım. 
Sana sadece sonsuz aşkımı vermek istiyorum.
[EXO] Seni gördüğüm ilk günden beri aklımı kaybettim.
 Senin etrafındayken dünyam ağır çekimde hareket etmeye başlıyor.
[CH] Bu yüzden söyle bana, bu hissettiğim aşk mı?
[EXO] Aşk sayesinde geçmişte hissettiğim acıyı hatırlamıyorum.
 Geçmişte ağladığımı unutmamı sağlıyor.
[LH] Bu yüzden söyle bana, bu hissettiğim aşk mı?
[CH] Elini tuttuğumda bütün dünya bizi kıskanacak,
 beni öptüğünde tamamen anlayacağım bu hislerin değişmeyeceğini
[LH] bebeğim, bebek, bebek, bebek, bebek bilmelisin ki bu aşk olabilir.
[CH] Seni dertsiz bir çocuk gibi gülerken görmek istiyorum,
 sadece teselli edebilmek güvenebileceğin bir dost gibi

 bebeğim, bebek, bebek, bebek, bebek söyle bana nedir aşk?


Yorumlar